poniedziałek, 28 września 2015

ŚWINKA PEPPA




Powstały kilka miesięcy temu. Zaproszenia na specjalne zamówienie ;)
Ich bohaterką jest świnka Peppa - ulubienica dzieci i rodziców.

Wymyśliłam trzy rodzaje zaproszeń. Na każdym z nich Peppa prezentuje się zupełnie inaczej.

Na pierwszym jest dobrą wróżką




Na drugim gościem urodzinowym





a na trzecim figlarnie zasłania się przed światem .... wąsami ;)





Najwięcej czasu jak zwykle zajęło mi wymyślanie całej koncepcji. Kolory sukienek świnki, tło, aranżacja. Dodatkowo musiałam wymyślać z czego by tu ją powycinać. Przydały się dziurkacze kwiatki, gałązki, ptaszki, i kółeczka .... resztę docięłam własnoręcznie ;)



Efekt końcowy przypadł do gustu jubilatce...o to właśnie chodziło

O niej również nie zapomnieliśmy ;)




The end

1 komentarz:

  1. Świnka Peppa jest czaderska:) Szkoda, że nie mam 4 lat i nie mogę takich zaproszeń rozdać koleżankom:(

    OdpowiedzUsuń